Verbind je smartphone met je Volkswagen Bedrijfswagen via VW Connect en We Connect

VW Connect en We Connect
Blijf altijd en overal in verbinding met je Volkswagen bedrijfswagen

Welkom bij VW Connect en We Connect

Met VW Connect en We Connect 1 ben je klaar voor de nieuwste online diensten. Dankzij de geïntegreerde simkaart is je Volkswagen bedrijfswagen direct online en verbind je jouw smartphone met je Volkswagen bedrijfswagen via de Volkswagen app. Zo krijg je toegang krijgen tot tal van handige functies en -diensten. Dat rijdt wel zo ontspannen.

Ontdek alle functies van Connect

Beter op de hoogte. Realtime

Ontvang realtime verkeersinformatie en vind online een parkeerplaats of tankstation. Met de assistenten van VW Connect en We Connect blijf je up-to-date en kun je files vermijden.

Realtime informatie 

Bestemmingen uploaden

Parkeerplaatsen

Benzine- en laadstations

Alle diensten van VW Connect en We Connect

Welke diensten zijn standaard en gratis inbegrepen en wat zijn de technische vereisten? Wat zijn VW Connect Plus en We Connect Plus en welke extra diensten krijg ik hierbij? Hier zie en lees je alles overzichtelijk in één oogopslag.

Upgrades voor VW Connect en We Connect

Met Upgrades kun je achteraf extra diensten toevoegen aan je bedrijfswagen. Bekijk hier welke Upgrades beschikbaar zijn en hoe het installeren en activeren hiervan werkt.

Volkswagen app

Download de Volkswagen App

Geniet van alle voordelen van VW Connect en We Connect in één app. Download eenvoudig de Volkswagen app voor het specifieke besturingssysteem van je smartphone en maak verbinding met je Volkswagen bedrijfswagen. Scan de QR-code en download de app rechtstreeks op je smartphone.

Naar de App StoreOpent een externe link

Naar de Play StoreOpent een externe link

 

VW Connect en We Connect activeren

Registreer eenmalig en activeer je bedrijfswagen. Nu ben je klaar om gebruik te maken van de mobiele online diensten van Volkswagen Bedrijfswagens.

Veelgestelde vragen VW Connect en We Connect

Vind hier alle antwoorden op de meest- en veelgestelde vragen rondom VW Connect en We Connect. Kom je er nog niet uit of staat je vraag en antwoord er niet tussen? Neem dan gerust contact op met je dichtstbijzijnde dealer of onze klantenservice. We helpen je uiteraard graag op weg.

Welke diensten zijn voor jou beschikbaar?

Is je Volkswagen bedrijfswagen uitgerust met VW Connect, We Connect of Car-Net? Bekijk in het overzicht welke mobiele online diensten beschikbaar zijn voor jouw voertuig.

Vragen of hulp nodig?
Neem contact op met je dichtstbijzijnde dealer

Misschien vind je dit ook interessant

Alle diensten van VW Connect en We Connect

Upgrades voor VW Connect en We Connect

VW Connect en We Connect activeren in twee stappen

Misschien vind je dit ook interessant

Disclaimer van NL

1.
Om We Connect te kunnen gebruiken, heb je een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig. Log in via de Volkswagen app met je gebruikersnaam en wachtwoord en registreer je wagen in jouw account. Voor We Connect Plus heb je tot 90 dagen na voertuigoverdracht om je bedrijfswagen te registreren op https://www.vwbedrijfswagens.nl/nl/digitale-diensten-en-apps/myvolkswagen.html of via de Volkswagen app (beschikbaar in de App Store en Google Play Store) om de diensten volledig te kunnen gebruiken tijdens de overeengekomen kosteloze periode. Een geïntegreerde internetverbinding maakt het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect mogelijk. De binnen Europa gemaakte datakosten worden gedragen door Volkswagen AG als onderdeel van de netwerkdekking met uitzondering van de Streaming & Internetdiensten en individuele In-Car Apps. Om gebruik te kunnen maken van de streaming- en internetdiensten, individuele In-Car Apps en de Wi-Fi-hotspot, kunnen data-abonnementen worden gekocht bij de externe mobiele communicatiepartner Cubic Telecom en worden gebruikt binnen de netwerkdekking in tal van Europese landen. Informatie over de voorwaarden, prijzen en ondersteunde landen is beschikbaar op vw.cubictelecom.com. Als alternatief kan de bestuurder internetradio en mediastreaming gebruiken via een mobiel apparaat (bijv. smartphone) dat als mobiele wifi-hotspot kan fungeren. In dit geval zijn de betreffende diensten alleen beschikbaar in combinatie met een bestaand mobiel abonnement tussen jou en je mobiele provider of met een afzonderlijk daartoe afgesloten contract en alleen indien dekking beschikbaar is. Afhankelijk van je mobiele abonnement kan voor gegevensuitwisseling via internet extra kosten in rekening worden gebracht (bijv. roamingkosten), vooral als je de dienst in het buitenland gebruikt. Om de gratis Volkswagen app te gebruiken heb je een smartphone met een geschikt iOS of Android besturingssysteem en een simkaart met data-optie nodig. Je hebt ook een geschikt mobiel abonnement nodig dat al bestaat of apart is geregeld met je mobiele provider. De beschikbaarheid van de individuele We Connect- en We Connect Plus-services die in de pakketten worden beschreven, kan van land tot land verschillen en is ook afhankelijk van het voertuig of de uitrusting. Deze diensten zijn beschikbaar voor de duur van de overeengekomen contractduur en kunnen tijdens de contractperiode onderhevig zijn aan inhoudelijke wijzigingen of zelfs beëindigd worden. Ga naar https://connect.volkswagen.com/ of vraag je Volkswagen dealer om meer informatie. Voor informatie over de voorwaarden van je mobiele telefoon kun je contact opnemen met je mobiele provider.