Laadoplossingen van Volkswagen Bedrijfswagens

Onze slimme laadoplossingen

Ontdek de laadoplossingen van Volkswagen Bedrijfswagens

Ontdek de laadoplossingen van Volkswagen Bedrijfswagens

Altijd en overal opladen met de laadoplossingen van Volkswagen Bedrijfswagens

Omdat je nooit weet hoe je dag verloopt. Omdat je bedrijf nooit stilstaat. En… omdat jij gewoon altijd door wilt. Daarom zijn er de diverse laadoplossingen van Volkswagen Bedrijfswagens. Voor thuis, onderweg en op de zaak. Van een slimme laadpaal voor jou of je medewerker op de oprit, tot een All-in-oplossing met meerdere laadpunten op je bedrijfsterrein. Vraag je dealer naar een passende oplossing. 

Je accu altijd en overal opladen. Voor mekaar. Met onze slimme laadoplossingen.

Hoe wil jij graag laden?

Thuis laden
Thuis laden Volkswagen Bedrijfswagens

Met een laadpaal thuis is je ID. Buzz Cargo in ongeveer 7 uur volledig opgeladen. Bij interesse verwijst je dealer je door naar onze partner Coolblue Laadpalen. Bij Coolblue Laadpalen krijg je persoonlijk advies en wordt de installatie uitgevoerd door ervaren Coolblue installateurs. Verreken waar nodig de laadkosten met je bedrijf of werkgever. Daarbij laad je met een Coolblue Laadpas op alle openbare laadpunten in Nederland en ruim 175.000 laadpunten in Europa. Zo kun je altijd door.

Op de zaak laden
Op de zaak laden Volkswagen Bedrijfswagens

Heb je een of meerdere elektrische bedrijfswagens? Laat dan laadpalen op de zaak plaatsen. Via je dealer kunnen de specialisten van Revolt een technisch plan voor jouw bedrijfslocatie maken. Je kunt de laadoplossing kopen, maar ook gebruikmaken van de unieke All-in-service. Hierbij betaal je een vast bedrag per maand, Revolt regelt de rest. Zo kun jij je 100% focussen op je bedrijf.

In 5 stappen een laadpaal thuis

1
Vraag je dealer naar Coolblue Laadpalen en dien online een aanvraag in.
2
Binnen twee werkdagen neemt een specialist van Coolblue Laadpalen contact met je op om al je vragen te beantwoorden en persoonlijk advies te geven.
3
Je ontvangt een offerte voor jouw specifieke situatie.
4
Na akkoord op de offerte bereid je samen met een specialist de installatie voor en kies je een geschikte installatiedatum.
5
Bij de installatie wordt alles getest en ontvang je je laadpas. De installateur gaat pas weg als alles 100% werkt.
--:--

In 5 stappen een laadpaal op de zaak

1
Vraag je dealer naar een adviesgesprek door een expert van Revolt. Binnen twee werkdagen wordt contact opgenomen.
2
De expert van Revolt komt eventueel langs voor een technische scan.
3
Ontvangst offerte, specifiek voor jouw bedrijf. Ook bekijken we de subsidiemogelijkheden.
4
Bij akkoord plannen we de installatie. Afhankelijk van de omvang bestaat deze uit 1 tot 3 fasen, die de specialisten van Revolt voor jou uitvoeren.
5
Vanaf nu kun je zorgeloos laden op de zaak. Wij zorgen voor het onderhoud en houden je laadoplossingen up-to-date.
--:--

Vrijblijvend adviesgesprek

Wil jij graag meer weten over elektrisch rijden, alles wat daarmee te maken heeft en ben je benieuwd of het ook iets voor jou of jouw bedrijf is? Vraag dan direct een vrijblijvend elektrisch rijden adviesgesprek aan bij jouw dichtsbijzijnde Volkswagen Bedrijfswagens dealer.

Veelgestelde vragen

Disclaimer van NL

  • Om We Connect te kunnen gebruiken, heb je een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig. Log in via de We Connect-App met je gebruikersnaam en wachtwoord en registreer je wagen in jouw account. Voor We Connect Plus heb je tot 90 dagen na voertuigoverdracht om je bedrijfswagen te registreren op vwn.de/myVolkswagen of via de Volkswagen We Connect-app (beschikbaar in de App Store en Google Play Store) om de diensten volledig te kunnen gebruiken tijdens de overeengekomen kosteloze periode. Een geïntegreerde internetverbinding maakt het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect mogelijk. De binnen Europa gemaakte datakosten worden gedragen door Volkswagen AG als onderdeel van de netwerkdekking met uitzondering van de Streaming & Internetdiensten en individuele In-Car Apps. Om gebruik te kunnen maken van de streaming- en internetdiensten, individuele In-Car Apps en de Wi-Fi-hotspot, kunnen data-abonnementen worden gekocht bij de externe mobiele communicatiepartner Cubic Telecom en worden gebruikt binnen de netwerkdekking in tal van Europese landen. Informatie over de voorwaarden, prijzen en ondersteunde landen is beschikbaar op vw.cubictelecom.com. Als alternatief kan de bestuurder internetradio en mediastreaming gebruiken via een mobiel apparaat (bijv. smartphone) dat als mobiele wifi-hotspot kan fungeren. In dit geval zijn de betreffende diensten alleen beschikbaar in combinatie met een bestaand mobiel abonnement tussen jou en je mobiele provider of met een afzonderlijk daartoe afgesloten contract en alleen indien dekking beschikbaar is. Afhankelijk van je mobiele abonnement kan voor gegevensuitwisseling via internet extra kosten in rekening worden gebracht (bijv. roamingkosten), vooral als je de dienst in het buitenland gebruikt. Om de gratis We Connect app te gebruiken heb je een smartphone met een geschikt iOS of Android besturingssysteem en een simkaart met data-optie nodig. Je hebt ook een geschikt mobiel abonnement nodig dat al bestaat of apart is geregeld met je mobiele provider. De beschikbaarheid van de individuele We Connect- en We Connect Plus-services die in de pakketten worden beschreven, kan van land tot land verschillen en is ook afhankelijk van het voertuig of de uitrusting. Deze diensten zijn beschikbaar voor de duur van de overeengekomen contractduur en kunnen tijdens de contractperiode onderhevig zijn aan inhoudelijke wijzigingen of zelfs beëindigd worden. Ga naar connect.volkswagen-we.com of vraag je Volkswagen dealer om meer informatie. Voor informatie over de voorwaarden van je mobiele telefoon kun je contact opnemen met je mobiele provider.