Een vrouw zit in een VW ID.3 en kijkt naar haar mobiele telefoon - hulp met apps en digitale diensten 

Hulp bij apps en digitale Diensten

Hier vind u antwoorden op vragen over mobiliteitsdiensten, connectiviteit en thema's zoals opladen en muurlaadstation. 

Het interieur van een VW ID.5, de smartphone is verbonden met de VW e-auto 
Hoe kunnen wij u helpen?

Heeft u een vraag over onze digitale diensten of apps? Voer deze hier heel eenvoudig in het zoekveld in en vind het antwoord in onze FAQ's. Uw vraag staat er niet bij of bent u geïnteresseerd in het thema elektrische mobiliteit? Dan zijn wij op elk gewenst moment voor u bereikbaar via telefoon of e-mail.

Voer hier alstublieft uw vraag in.

Apps en digitale diensten

Heeft u vragen over onze apps en digitale diensten? Neem dan contact met ons op.Opent een e-mail link

Gratis hotline apps en digitale diensten

Zo kunt u ons bereiken: 

0800-0200453

Ondersteunt uw telefoonprovider dit nummer niet, bel dan +31 20 799 4882. De kosten zijn afhankelijk van het relevante tarief van uw provider. Roaming-kosten kunnnen in rekening worden gebracht.

Wij zijn er voor u. 24 uur per dag. 7 dagen per week.

Een vrouw met een smartphone in haar hand leunt tegen haar grijze VW ID.3 

Heeft u nog andere vragen over het thema Charging / Laden en Wallbox?

Heeft u nog andere vragen over het thema Charging / Laden en Wallbox?

Een vrouw laadt haar VW ID.-model op bij de huiseigen muurlaadstation 

Wij staan 365 dagen per jaar in heel Europa rond de klok tot uw beschikking in alle Europese talen. U bereikt ons via e-mailOpent een e-mail link of via het in het Europa uniforme telefoonnummer

Gratis hotline Charging / Laden en Wallbox

Zo kunt u ons bereiken: 

00800-IDDIRECTOpent een telefoon link
00800-43347328Opent een telefoon link


Ondersteunt uw telefoonprovider dit nummer niet, bel dan +49 5361 3790510. De kosten zijn afhankelijk van het relevante tarief van uw provider. Roaming-kosten kunnen in rekening worden gebracht.