7 Servicebeloften

7 Servicebeloften

Altijd rijden met de 7 Servicebeloften

Kies je voor een Volkswagen bedrijfswagen, dan staat jouw bedrijfsvoering nooit stil. De kwaliteit van Volkswagen staat daarvoor garant. In combinatie met onze unieke, vergaande service is jouw investering onderaan de streep de slimste investering. In onze bedrijfswagencentra staan wij altijd voor je klaar. Wil je meer weten? Lees hieronder onze 7 Servicebeloften. 

1
2 jaar garantie op onderhoud en 4 jaar op reparaties

Bij Volkswagen Bedrijfswagens kan je altijd rekenen op kwaliteit. Daarom zien we je na een reparatie of onderhoudsbeurt waarschijnlijk niet meer terug. Mocht dat onverwacht wel nodig zijn, dan kan je rekenen op twee jaar garantie op de nieuw geplaatste onderdelen en de uitgevoerde werkzaamheden.

Bij Volkswagen Bedrijfswagens kan je altijd rekenen op kwaliteit. Daarom zien we je na een reparatie of onderhoudsbeurt waarschijnlijk niet meer terug. Mocht dat onverwacht wel nodig zijn, dan kan je rekenen op twee jaar garantie op de nieuw geplaatste onderdelen en de uitgevoerde werkzaamheden. Op reparaties krijg je zelfs vier jaar garantie'.

Meer informatie over Garantie

2
Gratis pechhulp. Dag en nacht.

Mocht je met pech staan in Nederland, dan ben je zo weer op weg. We zijn binnen een uur bij je en binnen twee uur rijdt je weer verder met jouw bedrijfswagen - van Caddy, bestelbus tot kipper of pickup. Is jouw bedrijfsauto niet snel te repareren? Dan kan je rekenen op vervangend vervoer. Deze service is helemaal gratis als jouw bedrijfswagen in onderhoud is bij een Volkswagen Bedrijfswagens dealer.

Bij pech bel je het gratis nummer 0800 555 70 00

Servicebeloften 2
3
Bespaar tijd met onze haal- en brengservice

Heb je geen tijd om jouw Volkswagen bedrijfswagen weg te brengen voor onderhoud of reparatie? Geen probleem, wij zorgen voor een oplossing die jou past. Of het nu op jouw bedrijf, thuis of bij een klus is: wij halen jouw bedrijfswagen op en brengen hem natuurlijk ook weer terug. Dat scheelt je tijd.

Servicebeloften 3
4
Kleine reparaties direct klaar. Ook op locatie. 

Als een reparatie maximaal één uur duurt, voeren wij die direct uit, zodat je snel weer door kunt. Een afspraak hiervoor maken is niet nodig, want je kunt komen wanneer het jou uitkomt. Lukt het niet om bij ons langs te komen? Dan komen wij naar jou toe, op de locatie die jou het beste uitkomt. Dan kan jij doorwerken. 

Servicebeloften 4
5
Altijd gereed op het afgesproken tijdstip

Wij laten jou niet graag wachten. Daarom zorgen we ervoor dat elke klus op het afgesproken tijdstip klaar is, zelfs als we daarvoor na sluitingstijd door moeten werken. En mocht jouw bedrijfswagen onverhoopt niet gereed zijn op het afgesproken tijdstip, dan bellen we je direct. Jouw bedrijfswagen wordt dan kosteloos bij jou bezorgd of je krijgt gratis vervangend vervoer.

Servicebeloften 5
6
Ieder bedrijfswagencentrum flexibel open

Een check van je wagenpark om 6 uur 's ochtends? Of een onderhoudsbeurt na werktijd? Geen probleem. Dankzij de flexibele openingstijden van onze bedrijfswagencentra voeren wij onderhoud of reparaties uit op het moment dat jou past. Zodat je jouw werktijden niet aan óns hoeft aan te passen. 

Vind een bedrijfswagencentrum bij jou in de buurtOpens an external link

Servicebeloften 6
7
Voorkom stilstand en kosten met onze app en Fleetportal.

Met de Mijn Volkswagen bedrijfswagen app heb je altijd inzicht in jouw bedrijfswagen of wagenpark. Ritregistratie, rijstijl, brandstofverbruik, eventuele storingen of benodigd onderhoud - het zit er allemaal in. Zo houd je jouw bedrijfswagen - van Caddy, bestelbus tot kipper of pickup - in topconditie en bespaar je tot wel 14% op brandstofkosten.

Meer informatie over de Volkswagen Bedrijfswagens app

Servicebeloften 7

Disclaimer van NL

  • Om We Connect te kunnen gebruiken, heb je een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig. Log in via de We Connect-App met je gebruikersnaam en wachtwoord en registreer je wagen in jouw account. Voor We Connect Plus heb je tot 90 dagen na voertuigoverdracht om je bedrijfswagen te registreren op vwn.de/myVolkswagen of via de Volkswagen We Connect-app (beschikbaar in de App Store en Google Play Store) om de diensten volledig te kunnen gebruiken tijdens de overeengekomen kosteloze periode. Een geïntegreerde internetverbinding maakt het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect mogelijk. De binnen Europa gemaakte datakosten worden gedragen door Volkswagen AG als onderdeel van de netwerkdekking met uitzondering van de Streaming & Internetdiensten en individuele In-Car Apps. Om gebruik te kunnen maken van de streaming- en internetdiensten, individuele In-Car Apps en de Wi-Fi-hotspot, kunnen data-abonnementen worden gekocht bij de externe mobiele communicatiepartner Cubic Telecom en worden gebruikt binnen de netwerkdekking in tal van Europese landen. Informatie over de voorwaarden, prijzen en ondersteunde landen is beschikbaar op vw.cubictelecom.com. Als alternatief kan de bestuurder internetradio en mediastreaming gebruiken via een mobiel apparaat (bijv. smartphone) dat als mobiele wifi-hotspot kan fungeren. In dit geval zijn de betreffende diensten alleen beschikbaar in combinatie met een bestaand mobiel abonnement tussen jou en je mobiele provider of met een afzonderlijk daartoe afgesloten contract en alleen indien dekking beschikbaar is. Afhankelijk van je mobiele abonnement kan voor gegevensuitwisseling via internet extra kosten in rekening worden gebracht (bijv. roamingkosten), vooral als je de dienst in het buitenland gebruikt. Om de gratis We Connect app te gebruiken heb je een smartphone met een geschikt iOS of Android besturingssysteem en een simkaart met data-optie nodig. Je hebt ook een geschikt mobiel abonnement nodig dat al bestaat of apart is geregeld met je mobiele provider. De beschikbaarheid van de individuele We Connect- en We Connect Plus-services die in de pakketten worden beschreven, kan van land tot land verschillen en is ook afhankelijk van het voertuig of de uitrusting. Deze diensten zijn beschikbaar voor de duur van de overeengekomen contractduur en kunnen tijdens de contractperiode onderhevig zijn aan inhoudelijke wijzigingen of zelfs beëindigd worden. Ga naar connect.volkswagen-we.com of vraag je Volkswagen dealer om meer informatie. Voor informatie over de voorwaarden van je mobiele telefoon kun je contact opnemen met je mobiele provider.