Update coronavirus 
Dealers zijn open met aangepaste maatregelen

  1. Veelgestelde vragen COVID-19

Veelgestelde vragen over het Corona virus en Volkswagen

Vanuit Volkswagen Bedrijfswagens volgen we de ontwikkelingen omtrent het Coronavirus (COVID-19) op de voet. Wij realiseren ons meer dan ooit hoe belangrijk het is dat wij, ook in deze periode, de mobiliteit van jouw bedrijf kunnen verzorgen. 

Met onderstaande veelgestelde vragen informeren wij je graag over onze maatregelen. Wanneer de situatie daarom vraagt, worden deze maatregelen verder aangescherpt.

Staat je vraag er niet bij of is het antwoord niet geheel duidelijk? Neem dan contact op met onze Klantenservice via telefoonnummer 0800 - 555 7000  (gratis) op maandag tot en met zaterdag tussen 08.00 uur en 20.00 uur. Je kan ook je vraag via onze social kanalen of e-mail stellen. Bekijk alle opties op onze contactpagina

We hebben onder andere de volgende maatregelen genomen:

  1. We begroeten je contactloos
  2. We houden 1,5 meter afstand   
  3. Alle medewerkers wassen regelmatig en grondig hun handen
  4. Onze monteurs dragen handschoenen en gebruiken stuur- en stoel- en pookhoezen 
  5. We ontsmetten voor gebruik je vervangend vervoer (bedrijfswagen/auto/fiets)
  6. Extra ontsmetting van balies, deurklinken, meubels en pinapparaten
  7. We accepteren het liefst pinbetalingen om zo fysiek contact te vermijden
  8. Als je zelf gezondheidsklachten hebt, willen we je vragen om het bezoek uit te stellen en plannen we graag een nieuwe afspraak.

Service van Volkswagen Bedrijfswagens:

  1. Bij pech staan we 24 uur per dag voor je klaar link  
  2. Voor een kleine reparatie kan je bij ons terecht zonder afspraak. Kleine reparaties zijn bijvoorbeeld het vervangen van een defect lampje, repareren of vervangen van een lekke band of het vervangen van een lege accu en ook het bijvullen van olie.
  3. Het halen en brengen van de auto behoort tot de mogelijkheden. Vraag de dealer naar de mogelijkheden.
  4. Plan eenvoudig een werkplaatsafspraak online in link . Wil je de werkplaatsafspraak later verzetten of annuleren, dan is dat geen probleem. Neem daarvoor contact op met je dealer.

Je kan erop rekenen dat al onze medewerkers er altijd voor zorgen dat jij veilig de weg op kan wanneer dat moet. 

Pas goed op jezelf en op elkaar.

Vragen en antwoorden met betrekking tot jouw (nieuwe) auto

Vragen over openingstijden

Vragen over een (nieuwe) auto

Vragen over service en onderhoud

Vraag het je dealer

Wanneer jouw vraag er niet tussen staat , kun je altijd bij je dealer terecht. Onze dealers doen er alles aan om je in deze bijzondere tijd van dienst te kunnen zijn.

Je browser is verouderd!

Met een verouderde browser kun je onze website helaas niet optimaal gebruiken. Kies uit onderstaande browsers en download de laatste versie van jouw browser.