Update coronavirus 
Dealers zijn open met aangepaste maatregelen

Veelgestelde vragen over het Corona virus en Volkswagen

Veiligheid en gezondheid staan bij Volkswagen Bedrijfswagens altijd voorop. Voor onze klanten en voor onze medewerkers. Op dit moment zijn onze showrooms op afspraak open, maar onze verkoopadviseurs staan ook telefonisch en online volledig voor je klaar. Onze werkplaatsen zijn eveneens open voor reparaties en onderhoud. En ook de aflevering van auto’s kan in aangepaste vorm doorgang vinden. Met onderstaande veelgestelde vragen informeren we je graag verder.

Staat je vraag er niet bij of is het antwoord niet geheel duidelijk? Neem dan contact op met onze Klantenservice via telefoonnummer 0800 - 555 7000  (gratis) op maandag tot en met zaterdag tussen 08.00 uur en 20.00 uur. Je kan ook je vraag via onze social kanalen of e-mail stellen. Bekijk alle opties op onze contactpagina

We hebben onder andere de volgende maatregelen genomen:

  1. We begroeten je contactloos
  2. We houden 1,5 meter afstand   
  3. Alle medewerkers wassen regelmatig en grondig hun handen
  4. Onze monteurs dragen handschoenen en gebruiken stuur- en stoel- en pookhoezen 
  5. We ontsmetten voor gebruik je vervangend vervoer (bedrijfswagen/auto/fiets)
  6. Extra ontsmetting van balies, deurklinken, meubels en pinapparaten
  7. We accepteren het liefst pinbetalingen om zo fysiek contact te vermijden
  8. Als je zelf gezondheidsklachten hebt, willen we je vragen om het bezoek uit te stellen en plannen we graag een nieuwe afspraak.

Service van Volkswagen Bedrijfswagens:

  1. Bij pech staan we 24 uur per dag voor je klaar link  
  2. Voor een kleine reparatie kan je bij ons terecht zonder afspraak. Kleine reparaties zijn bijvoorbeeld het vervangen van een defect lampje, repareren of vervangen van een lekke band of het vervangen van een lege accu en ook het bijvullen van olie.
  3. Het halen en brengen van de auto behoort tot de mogelijkheden. Vraag de dealer naar de mogelijkheden.
  4. Plan eenvoudig een werkplaatsafspraak online in link . Wil je de werkplaatsafspraak later verzetten of annuleren, dan is dat geen probleem. Neem daarvoor contact op met je dealer.

Je kan erop rekenen dat al onze medewerkers er altijd voor zorgen dat jij veilig de weg op kan wanneer dat moet. 

Pas goed op jezelf en op elkaar.

Vragen en antwoorden met betrekking tot jouw (nieuwe) auto

Vragen over openingstijden

Vragen over een (nieuwe) auto

Vragen over service en onderhoud

Vraag het je dealer

Wanneer jouw vraag er niet tussen staat , kun je altijd bij je dealer terecht. Onze dealers doen er alles aan om je in deze bijzondere tijd van dienst te kunnen zijn.

Je browser is verouderd!

Met een verouderde browser kun je onze website helaas niet optimaal gebruiken. Kies uit onderstaande browsers en download de laatste versie van jouw browser.