Veelgestelde vragen
Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij, neem direct contact op met onze klantenservice.
De veelgestelde vragen zijn opgedeeld in de volgende categorieën:
Contact
Waar kan ik een klacht indienen?
Waar kan ik een adreswijziging doorgeven voor in het klantbestand?
Is er een direct nummer voor de Pechhulp van Volkswagen Bedrijfswagens?
Financieel
Wat is mijn slottermijn, en kan dit verhoogd worden?
Waar kan ik schade melden aan mijn lease bedrijfswagen?
Is het mogelijk om mijn lease bedrijfswagen na aflopen contract over te nemen?
Kan ik het leasecontract aanpassen tijdens de contractperiode?
Maatwerk
Wat is ervoor nodig om een taxi goedkeuring te krijgen?
Wat zijn de mogelijkheden om achteraf iets in te bouwen?
Hoe lang duurt het proces van het ombouwen?
Wie bouwt uiteindelijk de bedrijfswagens om?
Garantie
Waar zijn de garantievoorwaarden te vinden?
Welke (fabriek)garantie is er van toepassing op een gekochte bedrijfswagen?
Welke garantie is er van toepassing op een uitgevoerde reparatie?
Wat houdt Pechhulp van Volkswagen Bedrijfswagens in en wanneer heb ik hier recht op?
Service
Is er vervangend vervoer mogelijk tijdens een service werkzaamheid?
Waar kan ik een afspraak maken voor APK keuring of onderhoud?
Wat is de service interval voor mijn bedrijfswagen?
Praktische vragen
Wat is de kleurcode van de lak?
Waar kan ik een lakstift kopen?
Hoe kom ik aan een CVO of COC verklaring?
Waar kan ik de onderhoudshistorie opvragen?
Waar vind ik het trekgewicht van mijn bedrijfswagen?
Waar kan ik de cataloguswaarde vinden?
Waar kan ik een instructieboekje vinden van mijn bedrijfswagen?
Waar vind ik de uitstootwaarde van mijn bedrijfswagen?
Waar kan ik een nieuwe sleutel/sleutelcode opvragen?
Waar kan ik accessoires aanschaffen voor mijn bedrijfswagen?
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice via: 088 - 033 0109
Maandag - vrijdag: 08:00 uur tot 20:00 uur
Zaterdag: 08:00-20:00 uur
Of mail je vraag naar info@vwbedrijfswagens.nl