Pech onderweg

Pech onderweg

Gratis pechhulp in heel Europa

Tijdens de fabrieksgarantie van je Volkswagen bedrijfswagen profiteer je van gratis pechhulp in heel Europa. En wanneer je jouw Volkswagen bedrijfswagen door ons laat onderhouden, behoud je ook daarna het recht op gratis pechhulp. 

De gratis pechhulp geldt 24 uur per dag, in Nederland én Europa.

Neem contact op met je dealerOpens an external link

Wat te doen bij pech?

We helpen je snel weer op weg.

Bij pech bel je het gratis nummer 088 - 033 0109. Of je nu op je eigen oprit staat of waar dan ook in Nederland, en in bijna heel Europa. Sla het nummer op in jouw telefoon, dan ben je altijd zeker van hulpverlening door de dichtstbijzijnde Volkswagen Bedrijfswagens dealer of een andere professionele hulpverlener in de buurt. 

Belangrijke informatie over Mobiliteitsservice

  • De Volkswagen Bedrijfswagens Mobiliteitsservice biedt jou 24/7 hulp bij pech onderweg in vrijwel heel Europa. Dus weigert jouw bedrijfswagen onverhoopt een keer, dan helpen wij je kosteloos en snel weer op weg. 
    Let op: mocht je met een caravan, aanhanger of vouwwagen op vakantie gaan, raden wij je aan een additionele reisverzekering af te sluiten. Een aanhangend voertuig valt namelijk buiten de dekking van de Volkswagen Bedrijfswagens Mobiliteitsservice.
  • Moet je in het buitenland toch betalen voor vergoede hulpverlening? Vraag dan een rekening. Deze wordt in Nederland alsnog vergoed door de Volkswagen Bedrijfswagens dealer. 
  • Bewaar het Serviceboekje/Onderhoudsboekje in jouw auto. De stempels in dit boekje zijn het bewijs dat aan de voorwaarden van de Volkswagen Bedrijfswagens Mobiliteitsservice is voldaan.

Veelgestelde vragen Mobiliteitsservice

In welke landen geldt de Volkswagen Bedrijfswagens Mobiliteitsservice?

<b>In welke landen </b>geldt de Volkswagen Bedrijfswagens Mobiliteitsservice?<br>

A - G

H - N

O - Z

België

Hongarije

Oostenrijk

Bosnië-Herzegovina

Ierland

Polen

Bulgarije

Italië

Portugal

Denemarken

Kroatië

Servië / Montenegro

Duitsland

Letland

Slovenië

Estland

Litouwen

Slowakije

Finland

Luxemburg

Spanje

Frankrijk

Macedonië

Tsjechië

Griekenland

Nederland

Zweden

Groot-Brittannië

Noorwegen

Zwitserland

België

Bosnië-Herzegovina

Bulgarije

Denemarken

Duitsland

Estland

Finland

Frankrijk

Griekenland

Groot-Brittannië

Disclaimer van NL

  • Om We Connect te kunnen gebruiken, heb je een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig. Log in via de We Connect-App met je gebruikersnaam en wachtwoord en registreer je wagen in jouw account. Voor We Connect Plus heb je tot 90 dagen na voertuigoverdracht om je bedrijfswagen te registreren op vwn.de/myVolkswagen of via de Volkswagen We Connect-app (beschikbaar in de App Store en Google Play Store) om de diensten volledig te kunnen gebruiken tijdens de overeengekomen kosteloze periode. Een geïntegreerde internetverbinding maakt het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect mogelijk. De binnen Europa gemaakte datakosten worden gedragen door Volkswagen AG als onderdeel van de netwerkdekking met uitzondering van de Streaming & Internetdiensten en individuele In-Car Apps. Om gebruik te kunnen maken van de streaming- en internetdiensten, individuele In-Car Apps en de Wi-Fi-hotspot, kunnen data-abonnementen worden gekocht bij de externe mobiele communicatiepartner Cubic Telecom en worden gebruikt binnen de netwerkdekking in tal van Europese landen. Informatie over de voorwaarden, prijzen en ondersteunde landen is beschikbaar op vw.cubictelecom.com. Als alternatief kan de bestuurder internetradio en mediastreaming gebruiken via een mobiel apparaat (bijv. smartphone) dat als mobiele wifi-hotspot kan fungeren. In dit geval zijn de betreffende diensten alleen beschikbaar in combinatie met een bestaand mobiel abonnement tussen jou en je mobiele provider of met een afzonderlijk daartoe afgesloten contract en alleen indien dekking beschikbaar is. Afhankelijk van je mobiele abonnement kan voor gegevensuitwisseling via internet extra kosten in rekening worden gebracht (bijv. roamingkosten), vooral als je de dienst in het buitenland gebruikt. Om de gratis We Connect app te gebruiken heb je een smartphone met een geschikt iOS of Android besturingssysteem en een simkaart met data-optie nodig. Je hebt ook een geschikt mobiel abonnement nodig dat al bestaat of apart is geregeld met je mobiele provider. De beschikbaarheid van de individuele We Connect- en We Connect Plus-services die in de pakketten worden beschreven, kan van land tot land verschillen en is ook afhankelijk van het voertuig of de uitrusting. Deze diensten zijn beschikbaar voor de duur van de overeengekomen contractduur en kunnen tijdens de contractperiode onderhevig zijn aan inhoudelijke wijzigingen of zelfs beëindigd worden. Ga naar connect.volkswagen-we.com of vraag je Volkswagen dealer om meer informatie. Voor informatie over de voorwaarden van je mobiele telefoon kun je contact opnemen met je mobiele provider.