Haal- en brengservice, gratis bij onderhoud

Vervangend vervoer

Vervangend vervoer bij onderhoud 

Is je Volkswagen Bedrijfswagen toe aan onderhoud dan moet je uiteraard wel gewoon door kunnen met je werk. Daarom kun bij onderhoud aan jouw bus altijd kiezen voor vervangend vervoer, zoals een leenauto tegen een voordelig tarief of een gratis leenfiets.  Zo weet je zeker dat je nooit stil kom te staan en jij altijd door kunt. Informeer bij je dealer naar alle mogelijkheden omtrent vervangend vervoer bij onderhoud.

Haal- en brengservice

Naast vervangend vervoer bij onderhoud kun je ook gebruik maken van onze haal- en brengservice. Of het nu bij je bedrijf, thuis of op locatie is: wij halen je bus op en brengen ’m natuurlijk na de onderhoudsbeurt ook weer netjes terug. Dat is makkelijk voor jou, want zo weet je zeker dat je gewoon door kunt met je werk.

Vind een dealer in de buurt

Wanneer je vragen hebt over vervangend vervoer of de haal- en brengservice, kunnen onze dealers je hier verder mee helpen. Vind hier de dichtsbijzijnde dealer.

Disclaimer van NL

  • Om We Connect te kunnen gebruiken, heb je een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig. Log in via de We Connect-App met je gebruikersnaam en wachtwoord en registreer je wagen in jouw account. Voor We Connect Plus heb je tot 90 dagen na voertuigoverdracht om je bedrijfswagen te registreren op vwn.de/myVolkswagen of via de Volkswagen We Connect-app (beschikbaar in de App Store en Google Play Store) om de diensten volledig te kunnen gebruiken tijdens de overeengekomen kosteloze periode. Een geïntegreerde internetverbinding maakt het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect mogelijk. De binnen Europa gemaakte datakosten worden gedragen door Volkswagen AG als onderdeel van de netwerkdekking met uitzondering van de Streaming & Internetdiensten en individuele In-Car Apps. Om gebruik te kunnen maken van de streaming- en internetdiensten, individuele In-Car Apps en de Wi-Fi-hotspot, kunnen data-abonnementen worden gekocht bij de externe mobiele communicatiepartner Cubic Telecom en worden gebruikt binnen de netwerkdekking in tal van Europese landen. Informatie over de voorwaarden, prijzen en ondersteunde landen is beschikbaar op vw.cubictelecom.com. Als alternatief kan de bestuurder internetradio en mediastreaming gebruiken via een mobiel apparaat (bijv. smartphone) dat als mobiele wifi-hotspot kan fungeren. In dit geval zijn de betreffende diensten alleen beschikbaar in combinatie met een bestaand mobiel abonnement tussen jou en je mobiele provider of met een afzonderlijk daartoe afgesloten contract en alleen indien dekking beschikbaar is. Afhankelijk van je mobiele abonnement kan voor gegevensuitwisseling via internet extra kosten in rekening worden gebracht (bijv. roamingkosten), vooral als je de dienst in het buitenland gebruikt. Om de gratis We Connect app te gebruiken heb je een smartphone met een geschikt iOS of Android besturingssysteem en een simkaart met data-optie nodig. Je hebt ook een geschikt mobiel abonnement nodig dat al bestaat of apart is geregeld met je mobiele provider. De beschikbaarheid van de individuele We Connect- en We Connect Plus-services die in de pakketten worden beschreven, kan van land tot land verschillen en is ook afhankelijk van het voertuig of de uitrusting. Deze diensten zijn beschikbaar voor de duur van de overeengekomen contractduur en kunnen tijdens de contractperiode onderhevig zijn aan inhoudelijke wijzigingen of zelfs beëindigd worden. Ga naar connect.volkswagen-we.com of vraag je Volkswagen dealer om meer informatie. Voor informatie over de voorwaarden van je mobiele telefoon kun je contact opnemen met je mobiele provider.