Sterretje in ruit laten herstellen

Ruitschade

Snel ruitherstel door je eigen dealer, terwijl je wacht

Omdat een sterretje in je ruit nooit goed uitkomt. Omdat je als ondernemer snel weer door wilt. En… omdat je wilt dat de reparatie wordt gedaan door iemand die je wagen door en door kent. Daarom kun je je ruit nu voortaan bij je eigen Volkswagen Bedrijfswagens dealer laten herstellen. Zo ben je verzekerd van vakkundig ruitschadeherstel met originele onderdelen en volgens fabrieksvoorschriften. Vraag ernaar bij je dealer.

Snel ruitherstel door je eigen dealer. Voor mekaar. Met de Altijd Door Service.

Dealerglass Volkswagen Bedrijfswagens
 

Daarom Dealerglass

  • Reparatie door je eigen Volkswagen Bedrijfswagens dealer
  • Reparatie volgens fabrieksspecificatie, met originele onderdelen
  • Direct kalibratie van veiligheidssystemen bij ruitvervanging
  • Afspraak bij jou in de buurt
  • Wij regelen alles met je verzekeraar of leasemaatschappij

Laat een sterretje niet barsten

Een sterretje in je ruit oogt niet fraai, maar kan ook gevaarlijk zijn. Door trillingen of snelle temperatuurwisselingen kan dat sterretje uitgroeien tot een barst. Laat daarom ruitschade zo snel mogelijk repareren bij je eigen vakkundige Volkswagen Bedrijfswagen dealer. Dus heb je een sterretje? Plak er snel een beschermende sticker overheen maak direct een herstelafspraak.

Plan je ruitreparatie

Voorkom onveilige situaties en laat de ruit van jouw bedrijfswagen repareren bij je eigen dealer.

Tijdig laten repareren om erger te voorkomen.
De ruiten van jouw auto vormen een onmisbaar onderdeel van de beschermende kooiconstructie. Een beschadigde ruit verliest echter zijn beschermende werking. Een sterretje kan al snel doorscheuren tot een flinke barst. In dat geval moet de hele ruit worden vervangen. Laat het niet zover komen, maar schakel tijdig de specialist voor ruitschade in: jouw Volkswagen Bedrijfswagens dealer.

Reparatie volgens strenge fabrieksnormen.
Een kleine beschadiging kan prima gerepareerd worden met een speciale hars. Is de schade te groot (geworden) dan moet jouw ruit worden vervangen. De Volkswagen Bedrijfswagens dealer werkt volgens strenge fabrieksvoorschriften en maakt uitsluitend gebruik van originele materialen en lijmsoorten.

Veelgestelde vragen Ruitenservice

Disclaimer van NL

  • Om We Connect te kunnen gebruiken, heb je een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig. Log in via de We Connect-App met je gebruikersnaam en wachtwoord en registreer je wagen in jouw account. Voor We Connect Plus heb je tot 90 dagen na voertuigoverdracht om je bedrijfswagen te registreren op vwn.de/myVolkswagen of via de Volkswagen We Connect-app (beschikbaar in de App Store en Google Play Store) om de diensten volledig te kunnen gebruiken tijdens de overeengekomen kosteloze periode. Een geïntegreerde internetverbinding maakt het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect mogelijk. De binnen Europa gemaakte datakosten worden gedragen door Volkswagen AG als onderdeel van de netwerkdekking met uitzondering van de Streaming & Internetdiensten en individuele In-Car Apps. Om gebruik te kunnen maken van de streaming- en internetdiensten, individuele In-Car Apps en de Wi-Fi-hotspot, kunnen data-abonnementen worden gekocht bij de externe mobiele communicatiepartner Cubic Telecom en worden gebruikt binnen de netwerkdekking in tal van Europese landen. Informatie over de voorwaarden, prijzen en ondersteunde landen is beschikbaar op vw.cubictelecom.com. Als alternatief kan de bestuurder internetradio en mediastreaming gebruiken via een mobiel apparaat (bijv. smartphone) dat als mobiele wifi-hotspot kan fungeren. In dit geval zijn de betreffende diensten alleen beschikbaar in combinatie met een bestaand mobiel abonnement tussen jou en je mobiele provider of met een afzonderlijk daartoe afgesloten contract en alleen indien dekking beschikbaar is. Afhankelijk van je mobiele abonnement kan voor gegevensuitwisseling via internet extra kosten in rekening worden gebracht (bijv. roamingkosten), vooral als je de dienst in het buitenland gebruikt. Om de gratis We Connect app te gebruiken heb je een smartphone met een geschikt iOS of Android besturingssysteem en een simkaart met data-optie nodig. Je hebt ook een geschikt mobiel abonnement nodig dat al bestaat of apart is geregeld met je mobiele provider. De beschikbaarheid van de individuele We Connect- en We Connect Plus-services die in de pakketten worden beschreven, kan van land tot land verschillen en is ook afhankelijk van het voertuig of de uitrusting. Deze diensten zijn beschikbaar voor de duur van de overeengekomen contractduur en kunnen tijdens de contractperiode onderhevig zijn aan inhoudelijke wijzigingen of zelfs beëindigd worden. Ga naar connect.volkswagen-we.com of vraag je Volkswagen dealer om meer informatie. Voor informatie over de voorwaarden van je mobiele telefoon kun je contact opnemen met je mobiele provider.