Schadeherstel Volkswagen Bedrijfswagens

Schadeherstel

--:--

Specialistisch schadeherstel door Volkswagen Bedrijfswagens Merkzeker

Autoschade: niemand zit erop te wachten, maar helaas kan het op de weg altijd misgaan. Om de nasleep van bijvoorbeeld blikschade zo snel en goed mogelijk te laten verlopen, is er Volkswagen Bedrijfswagens MerkZeker schadeherstel.

Carrosserieschade

Zorgeloos schade aan de carrosserie van jouw bedrijfswagen laten herstellen door jouw vertrouwde dealer met behulp van MerkZeker schadeherstel. Eén telefoontje naar jouw Volkswagen Bedrijfswagens dealer is voldoende.

Kleine schade

Met Slim Schadeherstel® hebben we een methode ontwikkeld waarmee we de Volkswagen-rijders verder helpen. Want niet iedere schade is zo groot dat jij meteen flink te portemonnee moet trekken. Voor een kleine prijs herstellen we bijvoorbeeld een kleine deuk, kras of andere beschadiging.

Ruitschade

De ruiten van jouw auto vormen een onmisbaar onderdeel van de beschermende kooiconstructie. Een beschadigde ruit verliest echter zijn beschermende werking. Een sterretje kan al snel doorscheuren tot een flinke barst. In dat geval moet de hele ruit worden vervangen. Laat het niet zover komen, maar schakel tijdig de specialist voor ruitschade in: jouw Volkswagen Bedrijfswagens dealer.

Disclaimer van NL

  • Om We Connect te kunnen gebruiken, heb je een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig. Log in via de We Connect-App met je gebruikersnaam en wachtwoord en registreer je wagen in jouw account. Voor We Connect Plus heb je tot 90 dagen na voertuigoverdracht om je bedrijfswagen te registreren op vwn.de/myVolkswagen of via de Volkswagen We Connect-app (beschikbaar in de App Store en Google Play Store) om de diensten volledig te kunnen gebruiken tijdens de overeengekomen kosteloze periode. Een geïntegreerde internetverbinding maakt het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect mogelijk. De binnen Europa gemaakte datakosten worden gedragen door Volkswagen AG als onderdeel van de netwerkdekking met uitzondering van de Streaming & Internetdiensten en individuele In-Car Apps. Om gebruik te kunnen maken van de streaming- en internetdiensten, individuele In-Car Apps en de Wi-Fi-hotspot, kunnen data-abonnementen worden gekocht bij de externe mobiele communicatiepartner Cubic Telecom en worden gebruikt binnen de netwerkdekking in tal van Europese landen. Informatie over de voorwaarden, prijzen en ondersteunde landen is beschikbaar op vw.cubictelecom.com. Als alternatief kan de bestuurder internetradio en mediastreaming gebruiken via een mobiel apparaat (bijv. smartphone) dat als mobiele wifi-hotspot kan fungeren. In dit geval zijn de betreffende diensten alleen beschikbaar in combinatie met een bestaand mobiel abonnement tussen jou en je mobiele provider of met een afzonderlijk daartoe afgesloten contract en alleen indien dekking beschikbaar is. Afhankelijk van je mobiele abonnement kan voor gegevensuitwisseling via internet extra kosten in rekening worden gebracht (bijv. roamingkosten), vooral als je de dienst in het buitenland gebruikt. Om de gratis We Connect app te gebruiken heb je een smartphone met een geschikt iOS of Android besturingssysteem en een simkaart met data-optie nodig. Je hebt ook een geschikt mobiel abonnement nodig dat al bestaat of apart is geregeld met je mobiele provider. De beschikbaarheid van de individuele We Connect- en We Connect Plus-services die in de pakketten worden beschreven, kan van land tot land verschillen en is ook afhankelijk van het voertuig of de uitrusting. Deze diensten zijn beschikbaar voor de duur van de overeengekomen contractduur en kunnen tijdens de contractperiode onderhevig zijn aan inhoudelijke wijzigingen of zelfs beëindigd worden. Ga naar connect.volkswagen-we.com of vraag je Volkswagen dealer om meer informatie. Voor informatie over de voorwaarden van je mobiele telefoon kun je contact opnemen met je mobiele provider.