Verbind je smartphone met je Volkswagen Bedrijfswagen via We Connect

We Connect

Blijf altijd en overal in verbinding met je bedrijfswagen.

Blijf altijd en overal in verbinding met je bedrijfswagen.

Handiger dan ooit. De nieuwe mobiele online diensten

Met We Connect ben je klaar voor de nieuwste online diensten. Dankzij de geïntegreerde simkaart is je Volkswagen bedrijfswagen direct online. Verbind je smartphone met je Volkswagen bedrijfswagen via de We Connect App. Zo krijg je toegang krijgen tot tal van handige functies en -diensten. Dat rijdt wel zo ontspannen.

Maak nu verbinding met de mobiele online diensten van We Connect

Beter op de hoogte. Realtime

Ontvang realtime verkeersinformatie en vind online een parkeerplaats of tankstation. Met de assistenten van We Connect blijf je up-to-date en kun je files vermijden.

Realtime informatie 

Bestemmingen uploaden

Parkeerplaatsen

Benzine- en laadstations

Geef je bedrijfswagen een upgrade

Met We Upgrade kun je achteraf extra diensten toevoegen. Bekijk hier welke beschikbaar zijn en hoe dit werkt.

Alles in één oogopslag

Welke diensten zijn er en wat zijn de technische vereisten? Wat is We Connect Plus en welke diensten zijn voor mij gratis? Hier zie je een overzicht van alle diensten.

De We Connect App

Geniet van alle voordelen van We Connect in één app. Download eenvoudig de We Connect-app voor het specifieke besturingssysteem van je smartphone en maak verbinding met je Volkswagen bedrijfswagen.

We Connect App in de App StoreOpens an external link

We Connect App in de Play StoreOpens an external link

Een QR-code in de We Connect-app in de App Store.
Apple App Store
Een QR-code in de We Connect-app in de Play Store.
Google Play Store

Verbind je bedrijfswagen met de toekomst

Registreer eenmalig en activeer je bedrijfswagen. Nu ben je klaar om gebruik te maken van de mobiele online diensten van Volkswagen Bedrijfswagens.

Vragen en antwoorden: onze FAQ

Contact opnemen

Heb je hulp nodig?

Contact opnemen

Heb je hulp nodig?

Twee vrouwen kijken naar een smartphone.

Bel ons dan gerust. Je bereikt ons via 088 - 033 0109. We zijn maandag - zaterdag van 8.00-20.00 uur bereikbaar.

Welke diensten zijn voor jou beschikbaar?

Is je Volkswagen uitgerust met We Connect of Car-Net? Bekijk in het overzicht welke mobiele online diensten beschikbaar zijn in het voertuig van je keuze. 

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor de Volkswagen Bedrijfswagens nieuwsbrief en blijf op de hoogte van ht laatste nieuws en informatie over onze digitale diensten.

Dit kan ook interessant voor je zijn:

Disclaimer van NL

  • Om We Connect te kunnen gebruiken, heb je een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig. Log in via de We Connect-App met je gebruikersnaam en wachtwoord en registreer je wagen in jouw account. Voor We Connect Plus heb je tot 90 dagen na voertuigoverdracht om je bedrijfswagen te registreren op vwn.de/myVolkswagen of via de Volkswagen We Connect-app (beschikbaar in de App Store en Google Play Store) om de diensten volledig te kunnen gebruiken tijdens de overeengekomen kosteloze periode. Een geïntegreerde internetverbinding maakt het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect mogelijk. De binnen Europa gemaakte datakosten worden gedragen door Volkswagen AG als onderdeel van de netwerkdekking met uitzondering van de Streaming & Internetdiensten en individuele In-Car Apps. Om gebruik te kunnen maken van de streaming- en internetdiensten, individuele In-Car Apps en de Wi-Fi-hotspot, kunnen data-abonnementen worden gekocht bij de externe mobiele communicatiepartner Cubic Telecom en worden gebruikt binnen de netwerkdekking in tal van Europese landen. Informatie over de voorwaarden, prijzen en ondersteunde landen is beschikbaar op vw.cubictelecom.com. Als alternatief kan de bestuurder internetradio en mediastreaming gebruiken via een mobiel apparaat (bijv. smartphone) dat als mobiele wifi-hotspot kan fungeren. In dit geval zijn de betreffende diensten alleen beschikbaar in combinatie met een bestaand mobiel abonnement tussen jou en je mobiele provider of met een afzonderlijk daartoe afgesloten contract en alleen indien dekking beschikbaar is. Afhankelijk van je mobiele abonnement kan voor gegevensuitwisseling via internet extra kosten in rekening worden gebracht (bijv. roamingkosten), vooral als je de dienst in het buitenland gebruikt. Om de gratis We Connect app te gebruiken heb je een smartphone met een geschikt iOS of Android besturingssysteem en een simkaart met data-optie nodig. Je hebt ook een geschikt mobiel abonnement nodig dat al bestaat of apart is geregeld met je mobiele provider. De beschikbaarheid van de individuele We Connect- en We Connect Plus-services die in de pakketten worden beschreven, kan van land tot land verschillen en is ook afhankelijk van het voertuig of de uitrusting. Deze diensten zijn beschikbaar voor de duur van de overeengekomen contractduur en kunnen tijdens de contractperiode onderhevig zijn aan inhoudelijke wijzigingen of zelfs beëindigd worden. Ga naar connect.volkswagen-we.com of vraag je Volkswagen dealer om meer informatie. Voor informatie over de voorwaarden van je mobiele telefoon kun je contact opnemen met je mobiele provider.