2.11.78.3, 2018-12-12 17:00:41

Volkswagen Bedrijfswagens komt naar je toe.

Leusden, 9 november 2017 - Waar klanten vroeger steevast naar de dealer moesten rijden met het plan een nieuwe bedrijfsbus te kopen, is Volkswagen Bedrijfswagens vaker dan ooit te vinden op beurzen. Wellicht denkt u als lezer dan onmiddellijk aan de BedrijfswagenRAI, maar Volkswagen kijkt liever wat breder. 

Volkswagen Bedrijfswagens komt naar je toe 

Waar klanten vroeger steevast naar de dealer moesten rijden met het plan een nieuwe bedrijfsbus te kopen, is Volkswagen Bedrijfswagens vaker dan ooit te vinden op beurzen. Wellicht denkt u als lezer dan onmiddellijk aan de BedrijfswagenRAI, maar Volkswagen kijkt liever wat breder. 

Potentiële cliënten tref je namelijk niet alleen op autobeurzen, maar juist ook op vakbeurzen. Zo ook afgelopen oktober tijdens ‘Meesters in de tuin’, een onderscheidend, high-end event in Cuijk voor hoveniers en tuinarchitecten in de Benelux. Tijdens dit eendaagse evenement zetten speciaal geselecteerde toeleveranciers hun kennis en inspiratie centraal. Verwacht u daar een bedrijfswagenmerk? Niet per se. Maar de beursgang van Volkswagen Bedrijfswagens was uitermate succesvol.

Waarom komen we uw kant op?

Tegenwoordig kan iedereen die een bedrijfsbus kopen wil, online alles met elkaar vergelijken: extra opties, kleuren, modellen. Er zijn zelfs al digitale showrooms, waar u met uw Virtual Reality-bril in een auto kunt gaan zitten en op uw gemak een rondje kunt toeren in uw ideale bedrijfswagen. De tijd waarin u fysiek naar de dealer moest voor bedrijfswagens of bedrijfswagen occasions, is al jaren voorbij. Maar dealers en showrooms blijven natuurlijk ongekend belangrijk in het beslissingsproces, zelfs voor de jonge digitale generatie (18-34 jaar), zo leert onderzoek. 

Sterker nog, het is in veel gevallen de beleving in de showroom, de extra voorlichting en de bijbehorende proefrit die de doorslag geven voor de uiteindelijke aankoop. De goed geïnformeerde consument (m/v) die naar zijn/haar ideale bedrijfswagen komt kijken, wil namelijk eerst ruiken, proeven en voelen alvorens de knoop doorgehakt wordt. Dus waarom zou een automerk niet zoeken naar een combinatie van dat alles? 

Combinatie van beleving & voorlichting

Het combineren van wat u wilt en wat wij kunnen bieden, is dus precies wat Volkswagen Bedrijfswagens doet. Op de Bouwbeurs in Utrecht bijvoorbeeld, waar Volkswagen in februari op een 200 vierkante meter grote stand met maatwerk voorbeelden voor ondernemers in de bouwbranche acte de présence gaf. Maar ook op kleinere vakbeurzen zoals recentelijk op Taxi Pro in Houten – het jaarlijkse event voor de taxibranche - en GroenTechniek Holland in Biddinghuizen - dé tweejaarlijkse vakbeurs voor het beheer en onderhoud van de (groene) openbare ruimte in Nederland.