Schadeherstel aan je bedrijfswagen

Schade, diefstal of inbraak

Schade, diefstal of inbraak

Omdat schade, inbraak of diefstal natuurlijk al vervelend genoeg is, helpen wij je graag weer snel op weg! Bij inbraak of diefstal en al je vragen over schadeherstel kun je ook bij ons terecht. Wil je direct een schade melden? Bel dan met onze schadeafdeling via telefoonnummer 033 479 17 23. Voor noodhulp bel: +31 20 592 91 18. 

Ongeval of pech onderweg


Heeft u een ongeluk gehad of staat u met pech stil langs de weg? Neem dan contact op met de hulpdienst.

Tel: 020 592 91 18 in Nederland
Tel: +31 20 592 91 18 in het buitenland

Schade melden

Meld uw schade snel en eenvoudig online. Of bel ons via 033 479 17 21.

Let op: online schade melden is alleen mogelijk voor de polisnummers die beginnen met: 0007, 23 of 37. 

 

Diefstal of vermissing

Wij raden je aan om bij diefstal of vermissing van jouw bedrijfswagen direct aangifte te doen bij de politie. We hebben dit proces-verbaal namelijk nodig om met je melding aan de slag te gaan.

Inbraak

Meld het direct bij de politie wanneer er in jouw bedrijfswagen is ingebroken. 
Dit is belangrijk omdat wij een proces-verbaal 
nodig hebben om de schade af te handelen.

Direct contact

Heb je vragen over jouw schade of wil je deze direct melden? 
Bel ons via 033 479 17 23 of mail verzekeren@volkswagenfinancialservices.nl. 

Zoek jouw schadehersteller

Je bent altijd verzekerd van service en kwaliteit met een verzekering van Volkswagen Bedrijfswagens. Schadeherstel vindt plaats bij de Volkswagen Bedrijfswagens dealer.
 

Homepagina verzekering

Bekijk alle dekkingen in het overzicht en maak zeker gebruik van onze extra voordelen. 
 

Meer informatie over de verzekering

Onze FAQ, polisvoorwaarden, overige informatie, contactinformatie en nog veel meer vind je hier. 
 

Veelgestelde vragen

Disclaimer van NL

  • Om We Connect te kunnen gebruiken, heb je een Volkswagen ID-gebruikersaccount nodig. Log in via de We Connect-App met je gebruikersnaam en wachtwoord en registreer je wagen in jouw account. Voor We Connect Plus heb je tot 90 dagen na voertuigoverdracht om je bedrijfswagen te registreren op vwn.de/myVolkswagen of via de Volkswagen We Connect-app (beschikbaar in de App Store en Google Play Store) om de diensten volledig te kunnen gebruiken tijdens de overeengekomen kosteloze periode. Een geïntegreerde internetverbinding maakt het gebruik van de mobiele onlinediensten van We Connect mogelijk. De binnen Europa gemaakte datakosten worden gedragen door Volkswagen AG als onderdeel van de netwerkdekking met uitzondering van de Streaming & Internetdiensten en individuele In-Car Apps. Om gebruik te kunnen maken van de streaming- en internetdiensten, individuele In-Car Apps en de Wi-Fi-hotspot, kunnen data-abonnementen worden gekocht bij de externe mobiele communicatiepartner Cubic Telecom en worden gebruikt binnen de netwerkdekking in tal van Europese landen. Informatie over de voorwaarden, prijzen en ondersteunde landen is beschikbaar op vw.cubictelecom.com. Als alternatief kan de bestuurder internetradio en mediastreaming gebruiken via een mobiel apparaat (bijv. smartphone) dat als mobiele wifi-hotspot kan fungeren. In dit geval zijn de betreffende diensten alleen beschikbaar in combinatie met een bestaand mobiel abonnement tussen jou en je mobiele provider of met een afzonderlijk daartoe afgesloten contract en alleen indien dekking beschikbaar is. Afhankelijk van je mobiele abonnement kan voor gegevensuitwisseling via internet extra kosten in rekening worden gebracht (bijv. roamingkosten), vooral als je de dienst in het buitenland gebruikt. Om de gratis We Connect app te gebruiken heb je een smartphone met een geschikt iOS of Android besturingssysteem en een simkaart met data-optie nodig. Je hebt ook een geschikt mobiel abonnement nodig dat al bestaat of apart is geregeld met je mobiele provider. De beschikbaarheid van de individuele We Connect- en We Connect Plus-services die in de pakketten worden beschreven, kan van land tot land verschillen en is ook afhankelijk van het voertuig of de uitrusting. Deze diensten zijn beschikbaar voor de duur van de overeengekomen contractduur en kunnen tijdens de contractperiode onderhevig zijn aan inhoudelijke wijzigingen of zelfs beëindigd worden. Ga naar connect.volkswagen-we.com of vraag je Volkswagen dealer om meer informatie. Voor informatie over de voorwaarden van je mobiele telefoon kun je contact opnemen met je mobiele provider.